באיזה שלב של השיפוץ כדאי להתייעץ עם מעצב

אם אתם בדרך לשיפוץ הדירה, סביר להניח שאתם רואים לנגד עיניכם דירת החלומות שלכם.

אתם כבר יודעים איך יראה הסלון, איך תגדילו את המטבח ואיך תשנו מקצה לקצה את השירותים.

השאלה היא, האם אתם יודעים באיזה שלב של השיפוץ אתם צריכים להתייעץ עם מעצב?

אם אינכם יודעים את המענה על השאלה הזו, אתם מוכרחים לקרוא את השורות הבאות, כדי שתוכלו לערוך את השיפוץ שתמיד חלמתם עליו מבלי לגלות בהמשך שעשיתם טעות.

 

למה בכלל צריך להתייעץ עם מעצב?

בחרנו להתחיל עם העניין החשוב ביותר – להציג בפניכם למה זה בכלל חשוב להתייעץ עם מעצב בהליך של שיפוץ?

התשובה לכך בקצרה היא, שמעצב רואה את הדירה שלכם במבט מקצועי. העיניים שלו הן עיני רנטגן עיצוביות, כאלו שמאפשרות לו לקלוט ברגע אם יש משהו בתכנון שלכם שלוקה בחסר. מה זה אומר?

זה אומר שאם אתם חולמים לערוך שיפוץ ולבצע בו הגדלה משמעותית של הסלון כי אתם אוהבים לארח, המעצב צפוי לראות את היתרונות והחסרונות שבהליך. יכול להיות, שאתם לא שמתם לב לכך שהגדלת הסלון תגרום למטבח להיות קטן וצפוף

מידי. אם זה המצב, המעצב יראה זאת וידע להציג זאת בפניכם. אם לא די בכך, הוא גם יסייע לכם להגשים את החלום שלכם תוך תשומת לב לפרטים הקטנים שיאפשרו לכם לחיות אותו וליהנות ממנו בכל רגע.

 

באיזה שלב של השיפוץ כדאי להתייעץ עם מעצב?

כל מומחה שעובד בתחום שיפוץ בתים יאמר לכם שפנייה למעצב צריכה להיות ממש ברגעים הראשונים שבהם אתם מחליטים לערוך שיפוץ, רגע לפני שתזמינו את השיפוצניק. אתם יכולים לשבת עם המעצב ולהציג בפניו את כל המחשבות, התכנונים

והחלומות שאתם רוצים להגשים והוא יסייע לכם לדייק אותם.

חשוב מאוד שתיערכו לקראת הפגישה עם המעצב ותכינו דף מסודר ובו תכתבו את הפרטים הבאים:

  1. פירוט החדרים בבית שבהם ייערך השיפוץ (במידה ומדובר על שיפוץ חלקי)
  2. פירוט מעמיק אודות המראה של כל חדר וחדר
  3. פירוט אודות שינויים שאתם רוצים לערוך והסיבות שעומדות מאחורי כל שינוי

 

מה לעשות אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם מבחינה כלכלית להזמין מעצב?

יש מי שמעדיפים לחסוך את הפנייה למעצב, ובצדק. הדבר עשוי להוסיף תשלום נוסף על השיפוץ, שגם כך יכול להיות לעיתים עסק שצריך להיערך אליו מראש מבחינה כלכלית.

בטח תשמחו לשמוע שיש אפשרות להזמין שיפוצניקית שמתמחה בתחום העיצוב. אנחנו מצאנו את אביב קופלר שמגיעה לכל בית עם הייחודיות, התעוזה והברק בעיניים שלא תוכלו למצוא אצל אחרים בתחום, ואם לא די בכך, היא גם מומחית בעיצוב,

כך שייחסך מכם להזמין מעצב בנפרד. ממנה תוכלו לקבל את כל המידע החשוב בנוגע לעיצוב הדירה שלכם ולהגשים את החלום שלכם ללא פשרות.
 

איש צובע