במרפסת? בגינה? אולי על הגג? איפה הכי מומלץ למקם את הג'קוזי שלכם?

ג'קוזי פרטי לבית הוא אחת התוספות הכי טובות שאתם יכולים לעשות בבית שלכם. הג'קוזי יאפשר לכם להנות מחוויה שיש בעיקר בבתי מלון, וכל זה אצלכם בבית הפרטי. בהתקנה של ג'קוזי יש כמה דברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון כדי שנוכל להנות מג'קוזי איכותי שישמש אותנו להרבה שנים קדימה. אחת הדברים הללו הוא המיקום בבית שבו נתקין את הג'קוזי.

 

מיקום הג'קוזי

כאשר אנחנו מדברים על מיקום של ג'קוזי הוטספרינג יש שני דברים שצריך לקחת בחשבון. הראשון הוא הגודל של הג'קוזי. בהתאם לגודל שלו תצטרכו להחליט על מרחב בבית שבו יש מספיק מקום כדי להתקין את הג'קוזי, כמובן תוך כדי שמירה על המרחב כולו. הדבר השני הוא לבדוק שמבחינה טכנית יש אפשרות לחבר את כל התשתיות הנדרשות עבורו.

מיקום הג'קוזי

 

חיבור לקו מים

אם אתם רוצים להתקין ג'קוזי לגינה – הוטספרינג, בלי חיבור לקו מים זה פשוט לא יוכל לקרות. פתיחה של קו מים חדש היא פעולה אפשרית, אולם מורכבת ולכן אם אתם נמצאים בתהליך של בניית בית נסו לבדוק קודם כל היכן תרצו למקם את הג'קוזי ושימו שם קו מים, מה שיעזור לכם להוריד בצורה משמעותית את העלות של התקנת הג'קוזי.

 

סביבה בטיחותית

עוד דבר שחשוב להקפיד עליו הוא להתקין את הג'קוזי בסביבה בטיחותית. מלבד תשתיות מים לג'קוזי יש גם חיבור לחשמל, והעובדה שמדובר על חשמל יחד עם מים דורשת מכם לנקוט במשנה זהירות. ג'קוזי הוא אמנם לא דבר זול, ויש מי שמתפתים לחסוך דווקא על ענייני הבטיחות, אבל אנחנו כאן כדי לומר לכם שחיסכון כזה הוא פשוט לא אופציה.

 

התקנת ג'קוזי בתוך הבית

מבחינת מיקום, האפשרות הראשונה והקלאסית יותר היא להתקין את הג'קוזי בתוך הבית. באופן הזה תוכלו לבחור בג'קוזי פשוט שלא יהיה חשוף לפעי מזג אוויר או כל דבר אחר שיכול להזיק לו. כל מה שאתם צריכים זה פשוט לבחור חדר אחת בבית שבו יהיה ג'קוזי, וכך תהנו פשוט מחדר רחצה נוסף.

 

התקנת ג'קוזי על הגג או בגינה

אפשרות אקזוטית יותר היא להתקין את הג'קוזי בחלק החיצוני של הבית, על הגג או בגינה. התקנה כזו דורשת מכם השקעה רבה יותר, כיון שהג'קוזי הולך להיות יותר פגיע, ולכן אתם צריכים לבנות ג'קוזי איכותי. עם זאת, אנחנו מבטיחים לכם שבחירה כזו תשדרג את הגג או הגינה שלכם בצורה שלא חשבתם, ותיתן לכם אפשרות להנות מחוויה ייחודית של ג'קוזי באוויר הפתוח.

 

לסיכום

בעת התקנה של ג'קוזי אנחנו צריכים לחשוב מה המיקום שבו היינו רוצים להתקין אותו. האפשרות הראשונה והקלאסית היא לעשות את זה בתוך הבית. עם זאת, אנחנו מאפשרים לכם להתקין את הג'קוזי בגינה או על הגג מה שיאפשר לכם להנות מחוויה ייחודית.

התקנת ג'קוזי על הגג או בגינה