אילו שירותי אינסטלציה מספק אינסטלטור

ידעתם שאינסטלטור אינו בעל מקצוע שמטפל אך ורק בבעיות צנרת? עד לא מזמן, חשבנו שאינסטלטור מטפל רק בסתימות וכל מיני תקלות שנוגעות לצנרת של הבית והחצר.

לאחרונה, נתקלנו לצערנו בכמה תקלות שגרמו לנו לחפש (במשך ימים ארוכים) את בעל המקצוע שמטפל בהן באופן המקצועי ביותר, והופתענו לגלות שמדובר באינסטלטור.

אם גם אתם לא ידעתם את העובדה הזו ואתם רוצים לגלות מהם שירותי האינסטלציה שאינסטלטור מספק, כדאי שתקראו את השורות הבאות:

 

הקדמה

יש מעל 5 שירותי אינסטלציה חוץ מפתיחת סתימות שהאינסטלטור שלכם מספק ואתם אפילו לא ידעתם על כך. בחרנו לציין בפניכם את השירותים הנפוצים ביותר אותם ריכזנו כשנפגשנו עם אלכס, אינסטלטור מומחה בתחום שציין בפנינו את השירותים הללו.
אם יש לכם בעיה כלשהי שנוגעת למים, צנרת או ביוב, אתם לא צריכים לערוך חיפוש מתיש בגוגל ולחפש בעל מקצוע, אתם צריכים פשוט להרים טלפון לאינסטלטור.

 

  1. איתור נזילות מים

חשבון המים שלכם עלה לאחרונה באופן משמעותי אבל אתם לא שיניתם את צריכת המים שלכם? אם יצרתם קשר עם חברת המים לאחרונה, כנראה נמסר לכם מהנציג של החברה כי עליכם לבצע איתור של נזילת מים. את האיתור הזה אתם צריכים לבצע עם אינסטלטור בחולון תרמו פרו. לאינסטלטור יש כלים מיוחדים כמו מצלמה טרמית שמאפשרת לו לראות מעבר לקירות ולבדוק האם יש נזילה ואם כן, מאיפה היא נובעת. לאחר שתיצרו קשר עם האינסטלטור, תוכלו לדעת האם ישנה נזילה והאינסטלטור יתקן אותה עבורכם במידת הצורך.

 

  1. שירותי ביובית

אם אתם או השכנים שלכם לבניין גיליתם שהביוב עולה על גדותיו, כנראה שמישהו זרק מגבונים לאסלה. מדובר באחת הסיבות הנפוצות ביותר שבעקבותיה מזמינים שירותי ביובית. כידוע לכם, אנחנו גילינו לאחרונה שהאחראי על הביובית הוא לא אחר מאשר אינסטלטור.

 

  1. חידוש וניקוי מרזבים

אחת התקלות הנפוצות שעולות בקרב קהלים שונים במהלך החורף היא ניקוי המרזבים. לדברי אלכס, אינסטלטורים רבים נקראים לבצע בדחיפות חידוש וניקוי של מרזבים שהוצפו לאחר כמה ימי גשם. להלן רשימת קהלי היעד שנעזרים בדרך כלל בשירותיהם של אינסטלטורים לטיפול מסוג זה:

  • משפחות שגרות בבתים פרטיים
  • אנשים שגרים בדופלקס
  • גני ילדים, בתי ספר ומסגרות חינוכיות נוספות

 

  1. הגברת לחץ מים

לעיתים, אתם עשויים לגלות שלחץ המים בברזים שלכם נהיה ירוד ככל שהזמן עובר. אתם לא צריכים להתמודד עם המצב הנוכחי, יש אפשרות לתקן זאת באמצעות קריאה לאינסטלטור שיגביר עבורכם את לחץ המים ויחזיר את הזרם לקדמותו.

 

  1. תיקון צנרת

כל תיקון צנרת שיש לכם צורך בו מתבצע על ידי אינסטלטור. כך שבין אם מדובר בסתימה בצינור החיצוני או הפנימי של הבית, בין אם מדובר בצמיחה של שורשים בצינורות הביוב ומה לא – כל אלה מטופלים על ידי אינסטלטור.

 

איש שרות