איך תעריכו שיפוץ גדול בבית מבחינת זמנים

עת אביב הגיע ואיתו זמן החידושים. בין אם מדובר בהתחלה של דרכים מקצועיות חדשות, לימודים או דרך חדשה שנסללת בפניכם – העונה הנעימה והחמקמקה הזו מספקת את מזג האוויר האידיאלי לזמני עבודה על מבנים, רגע אחרי שמפסיקים הגשמים ולפני שחוזק הקיץ. גם כשמדובר בשיפוצים גדולים, זמן הוא מלכת הקרב, וככה תעריכו את משך השיפוץ הגדול שלכם.

 

הערכת מצב

לפני שמדברים על משך או מחיר לשיפוץ, עליכם להבין בדיוק מה אתם חייבים לשפץ, לתקן, להוריד או להחליף ומה אתם יכולים אך לא מוכרחים במסגרת זמן השיפוץ. את תהליך מיפוי הנכס אתם יכולים לבצע בעצמכם: עברו על כל קיר, בדקו כל קומה, נסו להעריך הם כמות שקעי החשמל הקיימת בקירות שלכם מספקת או שזהו זמן להוסיף, דמיינו ונסו להעריך כיצד יראה הנכס שלכם לאחר פיצול או איחוד חדרים ושבירת קירות.

או, וזו רק מחשבה, אם אתם מתגוררים באזור הדרום, הדבר המומלץ ביותר הוא ליצור קשר עם קבלן שיפוצים בבאר שבע והסתייעו בו בהערכת עבודות הבינוי והשיפוץ.

שיפוצים בבאר שבע

נגיעה בעיצוב פנים

אחרי הערכת הנזקים שיש לתקן והבנת החזון שלכם לשינוי פני הבית, דירה, סטודיו או אפילו חלל משרדים, המלצת המערכת היא להיעזר בשירותיו של מעצב פנים. מעצבי פנים ומעצבי חללים מגיעים עם מאגר ידע בלתי נגמר; כמו קטלוגים של צבעי קיר מקוטלגים לפי קוד פיגמנט, סוגי אריחים, חומרי בנייה, ייעול מקסימלי של חלל מגורים או עבודה ועוד טיפים רבים.

אחרי הבנת החזון שלנו, וזה תקף לכל אספקט בחיינו, תמיד טוב להיעזר במומחה בתחומו על מנת שיעזור לנו לחדד ולהפוך את מחשבותינו לברות ביצוע.

 

הפן הכלכלי

עכשיו הגענו לבירוקרטיה. שום תוכנית שיפוץ גדולה לא יכולה לעבור לשלב הביצוע בלי הבנת הפן הכלכלי. עליכם להיות ערוכים מראש לפריסת תשלומים ככל הנראה גדולה, איתור הלוואה בתנאים נוחים ומשתלמים עבורכם או להיות מוכנים עם כלל סכום השיפוץ האפשרי טרם הדיבור עם הקבלן המבצע.

שיפוצים בבאר שבע

האחד

אמנם דיברנו על כך בחלק הראשון של כתבה זו, אך כעת עליכם לאתר ולמצוא את הקבלן המבצע של העבודה שלכם. חיפוש באינטרנט, המלצות ממכרים וזיהוי פרויקטים הנאים בעיניכם יוכלו להוביל את אתכם לאחד שלכם.

 

קורת גג מעל לראשכם

שיפוץ גדול בבית, גדול ככל שיהיה, ככל הנראה יחייב אתכם למצוא מקום מגורים זמני עד שיעבור זעם, או לפחות עד שיעברו הפועלים והקבלן המבצע לפרויקט הבא. אחרי ביצוע  הערכת שיפוץ עם הקבלן המבצע, תצטרכו להיערך עם הסדר לינה לכמה חודשים הקרובים.

 

סיכום קצר

להערכת השיפוץ הגדול שלכם שלבים רבים. אל תשכחו לקחת כל שלב בזמנו ולהיות מחושבים ככל האפשר, רגועים ומיודעים על כל צעד בדרך שלכם. שפע ברכות למשפצים החדשים!

שיפוצים בבאר שבע