איך לשדרג את נראות המשרד – 5 טיפים

המשרד הוא המרחב בו אתם והעובדים שלכם מבלים את רוב שעות היום. אם אתם רוצים שהימים שלכם יהיו שמחים ומרגשים, ולא אפורים ומשמימים, כדאי שתשקיעו בנראות של המשרד.

מחקרים מראים כי עיצוב החללים בהם אנו נמצאים במהלך חיינו משפיע על רגשותינו – עכשיו זה מוכח! בנוסף, משרד נעים גורם לעובדים לרצות להישאר בעסק – וזה לגמרי משתלם עבורכם בתור בעלי העסק.

אז איך משדרגים את המשרד? כל הטיפים בכתבה הבאה.

 

ניקוי שטיחים

נתחיל בזה שאם אין לכם שטיחים במשרד, זה הזמן להוסיף כמה. שטיח הוא פריט עיצובי בעל השפעה רבה. מומלץ להציב שטיח שיוצר אוירה מקצועית וחמה בו זמנית – התייעצו עם מעצבת פנים על מנת לבחור נכון. ואם כבר יש לכם שטיח, כדאי שתדאגו לנקות אותו מעת לעת. שטיח מוזנח ומלוכלך יוצר דחייה בקרב הלקוחות והעובדים, ואתם לא רוצים לשאת בתוצאות של הדחייה הזו. מחפשים חברה טובה? היכנסו לאתר של ניקוי שטיחים באופן ספייס.

 

תכניסו צבע!

נמאס לכולנו כבר ממשרדים מודרניים אפורים. הגיע הזמן להכניס קצת צבע לחיים, כיוון שצבעוניות משפיעה מאוד על השמחה הפנימית – חשבו למשל איך ילדים אוהבים דברים צבעוניים – כמו תמיד ילדים יודעים לא פחות ממבוגרים. ניתן להוסיף צבע על ידי שילוב רהיטים צבעוניים, שטיח צבעוני, תמונות וכיוצא בזה.

 

לצבוע קירות ישנים

אם יש לכם קירות עם עובד או שהקירות סתם מתקלפים – הזמינו איש מקצוע שיחדש את המשרד. לצבע של הקירות יש כל כך הרבה השפעה על המרחב. כשהקירות חלקים ולבנים, ולא דהויים וקלופים, כל האווירה משתנה.

 

ספות

אנחנו ממש מקווים שאין לכם את כסאות הישיבה הלא נוחים הללו כמו במשרדים ישנים או במרפאות. אם תאם רוצים שהלקוחות והעובדים יהינו לשבת במשרד, שמינו ספות יפות ונוחות. אם יש לכם ספות מבד, אתם חייבים לדאוג לניקוי שלהן מעת לעת – כיוון שהסוג הזה נוטה לספוג כתמים יותר משאר הספות. ניקוי לספות בד לא יעלה לכם הרבה כסף – זו השקעה שווה.

 

הסוד הוא הריהוט

אנו ממליצים לכם להשקיע בריהוט, משום שכמו בתחום האופנה – האקססוריז לפעמים יותר משמעותיים מהבגדים. הרהיטים שלכם נותנים את הטאצ' הסופי של העיצוב. כדאי שתבחרו קו עיצובי אחיד לכל הרהיטים ובתוכו תמצאו את הגיוונים, כי יותר מדי הבדלים בין הרהיטים מביא לבלגן בעיניים.

 

סיכום

חשוב מאוד לשדרג את נראות המשרד מעת לעת. יש הרבה דרכים לעשות את זה – ריהוט חדש, לצבוע את הקירות, לנקות את הספות, לנקות את השטיחים ועוד. חשוב לציין שיותר משמעותי שתנקו את המרחב ותחדשו את הקיים, לפני שאתם פונים לרכישה של מוצרי עיצוב חדשים. השקעה במשרד היא השקעה בעסק, והיא תשפר את העסק ותביא אותו לשיאים חדשים.

 

חדר