איך להתקין גגון לדלת כניסה בצורה נכונה

כיום ניתן למצוא גגונים שונים לדלתות הכניסה. הגגונים יכולים להגיע במספר צבעים וחומרים שונים ומטרתם היא להגן על אזור הכניסה. חשוב לרכוש גגונים מחומרים עמידים שיבצעו את העבודה וישמרו לאורך זמן. את הגגונים ניתן להתקין בצורה עצמאית קלה ופשוטה. למרות פשטות הפעולה, צריך לדעת איך להתקין גגון לדלת כניסה בצורה נכונה. ברכישת גגון תקבלו הסבר על ההתקנה אך כעת נציג טיפים נוספים:

 

למה צריך גגון לדלת הכניסה?

דלת הכניסה היא הדלת החשובה ביותר בבית. היא הפתח של הבית. ממנה כל דיירי הבית והאורחים נכנסים וממנה כל דיירי הבית והאורחים יוצאים. גגון לדלת הכניסה יכול להגן על אזור הכניסה מפני הגשם וכיוצא מכך שומר על האזור נקי ממי הגשם, מבוץ ועוד. בנוסף, גגון הכניסה יכול להגן מפני רוחות חזקות, שמש קודרת ועוד. אם יש לכם בית פרטי ודלת הכניסה שלכם פונה החוצה, גגון לדלת הכניסה יקל עליכם מאוד וישמור על אזור הכניסה נקי.

 

טיפים להתקנת גגון לדלת כניסה בצורה נכונה

1. בטיחות – כאשר משתמשים בכלי עבודה, עליכם להבין קודם כי אתם יודעים להשתמש ולתפעל אותם. בנוסף, תחת נושא הבטיחות הוא נושא ההגנה. בדקו שאתם עובדים עם נעליים סגורות ואם אתם צריכים לקדוח ועפים חלקים שונים – תדאגו שהעיניים שלכם יהיו מוגנות.

2. משטח עבודה – תוודאו שמשטח העבודה שלכם מסודר ונקי, שאין להם הפרעות שונות או הסחות דעת שיגרמו לכם ליפול.

3. עבודה עם גובה – הגגון ממוקם לגובה, מעל דלת הכניסה ולכן רוב הסיכויים שההתקנה תעשה על סולם. בדקו כי הסולם יציב ותמיד עדיף לוודא שיש מישהו "ששומר עליכם" ומחפה עליכם בעת עבודה עם גובה.

4. בדקו חיבורים – חשוב מאוד לוודא כי כל ההברגות וכל החיבורים תקינים. אם ייפול על מישהו הגגון זה לא יהיה נעים ולכן כדי למנוע תאונות כאלו מראש.

 

שימושים נוספים לגגון

אם אתם עומדים להזמין גגון הזמנת גגון, חשבו על פתרונות נוספים שתוכלו לפתור כבר באותה התקנה. גגונים שונים ניתן להתקין גם מעל חלונות שונים בבית (נגיד חלון שפונה החוצה ובזמן גשם נכנס הרבה לכלוך לתוך הבית או חלונות שיונים רבים שוכנים על ידו) או מעל למתלה הכביסה על מנת להסתיר אותה. כמובן שהגגון יכול לפתור בעיות נוספות. תהיו יצירתיים והשתמשו בגגונים השונים בתבונה. תראו שתהיו מרוצים וההתקנה תהיה מהירה.

 

לסיכום, התקנת גגון – פעולה פשוטה שדורשת חשיבה מקדימה

כל אחד יכול להתקין גגון לדלת כניסה בצורה נכונה. על מנת לעשות זאת, חשוב להבין את הוראות ההרכבה של הגגון ולדאוג לבצע פעולות שונות. פעולות כמו: חשיבה מקדימה על בטיחות ועל העבודה לגובה, דאגה למשטח עבודה ולבדיקת החיבורים. אמנם אלו נשמעות כמו פעולות פשוטות וברורות מאליו אך זהו לא המצב. רבים שוכחים ולעיתים נפגעים בעבודה. התקנת הגגון בצורה נכונה היא קריטית.

גגון לדלת הכניסה