איך לבצע עבודות בניין בגובה?

הבניין שלכם כבר התיישן ולא נראה טוב כמו פעם? יש לנו פיתרון מעולה בשבילכם! אם עוד לא שמעתם על אופציית שיקום מבנים ועבודות בגובה, כדאי שתמשיכו לקרוא!

 

אז מה זה בעצם ביצוע עבודות בגובה?

עבודות בגובה דרושות לצורך תיחזוק ושיפוץ כל חלק שקשור לדופן הבניין ולפני החוץ שלו. מאחר ומדובר לרוב בבניינים בעלי מספר קומות, קשה מאוד לבצע תיקונים ושיפוצים באופן עצמאי ויש להיעזר בחברה מומחית בעלת ידע וציוד המתאים לביצוע תיקונים בגובה כמו ציוד סנפלינג מקצועי ובטיחותי. חשוב מאוד לא לנסות לבצע תיקונים בגובה בעצמכם! עלולות להיות לכך השלכות קטלניות ואתם עלולים אף לגרום לנזק לבניין עצמו ולסכן את דייריו.

 

באלו מקרים דרוש ביצוע עבודות בגובה?

לרוב, עבודות הדרושות ביצוע תיקון בגובה נעשות במקרים של שיקום ושיפוץ חזיתות הבניין. במקרים אלו, הבניין זקוק למייק אובר כאשר החזית שלו מתיישנת והמראה של קירות החוץ מתחילים להיחלש או להחלד כתוצאה מחילופי העונות ומנזקי מזג האוויר. שיפוץ החזית היא עבודה הדורשת יכולות תיקון בגובה ולכן חשוב לבצע עבודות אלו באופן בטיחותי על ידי חברה מיומנת ומנוסת שתוכל לספק את השיפוץ והשיקום האיכותיים ביותר עבור חזית הבית תוך שימוש בציוד איכותי וחומרי גימור מן השורה הראשונה.

 

חיזוק והחלפת אריחי שיש

אם לאחר שנים רבות, אריחי הבניין מתחילים להיחלש ואף ליפול, חשוב מאוד לבצע עבודות בניין בגובה לצורך תיקון ותחלופה של האריחים הישנים באריחים חדשים ומודרניים יותר. עבודות אלו גם כן דורשות תחזוקה בגובה משום שמדובר בהחלפת אריחים לכל אורך גובה ורוחב הבניין. לשם כך דרושים חומרי טיט מיוחדים שיוכלו לוודא תחזוקה שוטפת של האריחים לכל אורך ימות השנה ובכל תנאי מזג האוויר. להחלפת אריחים יש גם אפקט בטיחותי משום שבמידה והאריחים הישנים חלשים או לא הודבקו באופן בטיחותי, הדבר עלול לגרום לנפילתם מעת לעת, מה שעלול לסכן את דיירי הבניין במקרים שיש מרפסות למשל או את העוברים והשבים בתחתית הבניין. בנוסף, החלפת אריחים מאפשרת לבניין לקבל חזות מודרנית וחדשנית יותר מאשר בניינים עתיקים יותר בעלי מראה מיושן.

 

עבודות טיח

במקרים בהם הבניין זקוק לעבודות טיח בקומות הגבוהות, כדאי ואף רצוי לפנות לשירותים של חברה מקצעית ומוסמכת שתוכל להבטיח בטיחות וגימור טיח מושלם בכל חלק וחלק בבניין.

 

לסיכום,

אם הבניין שלכם זקוק לשיפוץ, החלפת אריחים או שיפוץ וגימור בכל הקשור לחזית שלו, כל שתצטרכו לעשות הוא לפנות לחברה מומחית בתחום עבודות בגובה. לחברה מוסמכת יש את הציוד והחומרים הדרושים לתחזוק, שיפוץ ואחזקה כך שכל עבודה שלא תידרש תעשה בפאן הבטיחותי והאיכותי ביותר לצורך קבלת רמת גימור מושלמת. כל אלו יבטיחו לבניין שלכם חזית חדשה ומרעננת שתשדרג את המראה החיצוני שלו ותבטיח עמידה בנזקי עונות השנה ונזקי החום והקור בכל זמן.

אתר בנייה