איך לבחור אנשי מקצוע אמינים

בחירה באיש מקצוע שנכנס אליכם הביתה או אל המשרד היא לא עניין של מה בכך. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% שמדובר באדם שהוא לא רק מקצועי, אלא גם אמין. לאחר ששמענו על כמה מקרים תמוהים שקרו לאחרונה, הבנו כי עלינו לכתוב מדריך מקיף שיאפשר לכל אחד לדעת איך צריך לבחור אנשי מקצוע אמינים. הישארו אתנו ותגלו מה עליכם לעשות כדי לבחור נכון.

 

תכירו קודם כל את המקרה שגרם לנו להוציא את המדריך הנוכחי לאור

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך לבחירה של אנשי מקצוע אמינים, אתם צריכים תחילה לשמוע על המקרה שאירע למכרים שלנו לפני כמה שבועות. הם הזמינו בעל מקצוע שתיקן את דלת הכניסה שלהם. מדובר במישהו שהגיעו אליו ממש במקרה לאחר שקיבלו פלייר שלו בתיבת הדואר. הם לא ערכו בירור מראש והאמינו שמדובר בבעל מקצוע אמין ומיומן. אך הגניבה הגדולה שאירעה בביתם כמה ימים לאחר מכן גרמה להם להבין שהם עשו טעות. שכן, החוקרים במשטרה ציינו כי לגנבים היה מפתח. אם תעשו חישוב של 1 + 1 אתם וודאי יכולים להבין שיש סבירות גבוהה ש"בעל המקצוע" שתיקן את הדלת ידע איך להיכנס אל הבית בקלות. כדי שאתם לא תתקלו במצב שכזה, עליכם לקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב וליישם אותו.

 

איך לבחור אנשי מקצוע אמינים? שלב מספר 1

יש 3 שלבים שיאפשרו לכם להיות בטוחים שאתם בוחרים באנשי מקצוע אמינים. השלב הראשון מצריך מכם בירור מעמיק אודות התחום שבו בעל המקצוע עובד. כך שאם למשל אתם מזמינים בעל מקצוע שמבצע איטום של גגות לקראת החורף, בדיקה מעמיקה בנושא תגלה לכם כי עליו להיות מצויד באישור מיוחד שנקרא אישור עבודה בגובה. כך שאתם צריכים לבדוק אם יש תעודה מסוימת שצריכה להיות לבעל המקצוע לפי החוק ולהמשיך אל השלב ה – 2.

 

איך לבחור אנשי מקצוע אמינים? שלב מספר 2

בשלב ה -2 אתם צריכים לפנות אל הרשת ולשאול מכרים, חברים או גולשים אחרים אם יש להם המלצה לבעל מקצוע מסוים בתחום. כך שעליכם בעצם לבצע את אחת או יותר מהפעולות הבאות:

  1. לכתוב פוסט בפרופיל הפייסבוק שלכם
  2. לכתוב פוסט בקבוצה שעוסקת בהמלצות
  3. לערוך חיפוש ברחבי הפייסבוק תוך כתיבת התחום של בעל המקצוע המדובר

 

איך לבחור אנשי מקצוע אמינים? שלב מספר 3

בשלב ה – 3 עליכם לערוך חיפוש מקיף בגוגל עם שמו של בעל המקצוע שהומלץ לכם. לאחר שתערכו את החיפוש, אתם צריכים להיכנס אל לשונית הביקורות. שם תוכלו לקרוא את חוות הדעת שנכתבו עליו ולהחליט האם הוא אמין או לא.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבחור אנשי מקצוע אמינים בקלות ובמהירות. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו נכון.

איש תחזוקה