איך בוחרים מנגל פחמים?

מה לא נאמר על המנגל? אנחנו הישראלים, אפילו הצמחוניים שבינינו, לא יכולים בלעדיו. קשה לחשוב על בית בישראל שאין בו מנגל. בעבר, מנגל מהסוג הפשוט ביותר היה עושה את העבודה.

בינתיים הזמנים חלפו, הסטנדרטים עלו, והתגבשה ההבנה שבחירה של מנגל פחמים צריכה להיות משביעת רצון לפחות כמו שהיא משביעה את הרעב. אז איך בוחרים מנגל פחמים מותאם בדיוק לצרכים שלכם? בואו לגלות.

 

מה הבעיה במנגל הישן והטוב?

לפני שנעסוק בעקרונות המנחים לבחירת מנגל פחמים מושלם עבורכם, חשוב להבין מדוע הגענו למצב בו ישנם מנגלים מהסוג החדיש. למקרה ושכחתם, המנגל מהדור הקודם הוא למעשה חתיכת אלומיניום, קטנה ומרובעת, עם רשת צלייה היושבת מעל. המנגלים מהסוג הזה טמנו בחובן מספר אתגרים שהיינו צריכים להתמודד איתם עד שאוכל מוגש לשולחן.

ראשית, מהרגע בו מפזרים את הגחלים לאורך המנגל ועד הרגע בו הטמפרטורה מתאימה לצלייה עובר זמן רב ונפנופים מעייפים. יתרה מכך, במקרים רבים הבשר לא נצלה באופן אחיד מפני שקשה לסדר את הגחלים באופן אחיד, הן מבחינת כמות והן מבחינת מידת החום. הקשיים הללו הולידו צורך לשדרוג של המוצר ולמעשה הביאו לחיינו את המנגלים הנוכחיים.

 

איך בוחרים נכון מנגל פחמים?

אחרי שהתרפקנו על זיכרונות העבר, הגיע הזמן לעסוק בעיקר. בחירה טובה של מנגל פחמים היא בחירה מושכלת הלוקחת בחשבון מספר גורמים חשובים. לשם כך, ריכזנו עבורכם עקרונות מנחים לבחירת מנגל הפחמים המושלם עבורכם:

 

  • לסווג את אופי השימוש במנגל

השלב הראשון בדרך לבחירת המנגל המושלם יהיה סיווג של אופי השימוש שלכם במנגל. שימוש בתדירות גבוהה, שימוש להאכלת אורחים רבים, שימוש למנגל טבע, שימוש לארוחות מצומצמות, שימוש בתדירות נמוכה, כל אלו ועוד מהווים מאפיינים שיעזרו לכם לסווג את אופי השימוש ובהתאם לבחור נכון.

לדוגמה, במידה ואתם אוהבים לארח אורחים רבים ואתם מניחים שהשימוש המרכזי יהיה בחצר ביתכם – כדאי יהיה לרכוש מנגל פחמים גדול ומקצועי, כזה שיאפשר לכם להכין כמות גדולה של מזון במינימום זמן ומאמץ.

 

  • חיפוש אחר חוות דעת, ביקורות והמלצות

אנחנו חיים בעידן בו המידע זורם בשפע ולא ניתן להסתיר כלום מאף אחד. לפני שתרכשו מנגל פחמים, כדאי לחפש אחר חוות דעת ברשת. המלצה טובה, כמו גם ביקורת נוקבת, יכולים להוות אינדיקציה מעולה לטיב המוצר שאתם עתידים לרכוש. וודאו שאתם שמים את ידכם על מוצר מומלץ, כזה שאחרים כבר נהנים ממנו וממליצים עליו.

 

  • בדקו האם קיימת אחריות

כאמור, המנגלים של היום לא דומים למנגלים של פעם. המוצר אמור להיות משובח יותר, בעל חומרי גלם איכותיים ובהתאם לשמש אתכם למשך שנים רבות. כדי להבטיח זאת, וודאו שאתם קונים מנגל פחמים בעל אחריות שתוכיח לכם שמדובר במוצר איכותי.

 

לסיכום – אל תרכשו לפני שתבדקו

מנגל פחמים מוצלח יהיה כזה שיענה על הצרכים הספציפיים שלכם, ישרת אתכם לאורך זמן ובעיקר יספק לכם מזון צלוי וטעים. במהלך הליך הרכישה בדקו שהמנגל אכן עונה על הצרכים שלכם וכי אתם לא מתפשרים על מוצר בינוני. בהצלחה ובתאבון!

מנגל פחמים