איטום גגות גם למפעלים – ועוד 3 דברים שחייבים להיות למפעל שבבעלותך!

ניהול של מפעל זה לא עניין של מה בכך. מדובר בתרחיש שמצריך היכרות עם מידע נרחב ורלוונטי שיאפשר לכם לעמוד בתקנים הקבועים בחוק. מדריך זה ירכז בפניכם את 4 הדברים שחייבים להימצא במפעל שברשותכם. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתוכלו ליישם את הפרטים החסרים שיקנו לכם ולעובדיכם ביטחון מלא.

 

דבר ראשון – איטום מקצועי

אי אפשר לעסוק בהחזקת מפעל ולא לציין את הליך איטום הגגות שצריך להתבצע אחת לשנה, לפני תחילת החורף. שכן, תהליך זה מונע חדירה של מים לתוך המפעל. נדגיש שיש לא מעט מפעלים שעשויים להינזק כתוצאה מנזילה שכזו. מדובר לצורך הדוגמא במפעלים שמכינים בהם מוצרים חשמליים, מאכלים או משקאות מכל סוג. שכן, המים עשויים לפגוע בחלקי החשמל או לגרום לאי תקינות של המוצרים שמיועדים לצריכה. נציין בהזדמנות זו שהאיטום צריך להתבצע על ידי גורם מוסמך שמחזיק בציוד המקצועי ובחומרים איכותיים שיחזיקו לזמן רב.

איטום הגגות

 

דבר שני – ביטוח ייעודי

אי אפשר לכתוב על דברים שצריכים להימצא בכל מפעל, מבלי לציין את הדבר שיקנה לכם ביטחון יומי. מדובר כמובן בהחזקה של ביטוח למפעלים שמכסה אתכם בין היתר מבחינה משפטית. שכן, הביטוח יהיה אחראי לממן הוצאות משפטיות במידה ואחד מהעובדים ייפגע ויתבע את הבעלים או במצבים שבהם תתגלה בעיה במוצר ששווק לחנויות. זו העת לרכוש ביטוח ייעודי למפעלים אם אינכם מחזיקים בו, כדי שתוכלו לעבוד בראש שקט.

 

דבר שלישי – מערכת לבקרת איכות

כאמור, כל מפעל צריך לעמוד בסטנדרטים בסיסיים. שכן, אלה מבטיחים שהמוצר הסופי יעמוד לא רק בציפיות של הלקוח, אלא גם בדרישות הרגולטוריות שנקבעו על ידי גורמים מוסמכים. תרחיש זה יכול לבוא לידי ביטוי תוך הטמעה של מערכת בקרה איכותית שתבצע הערכה וניטור של תהליך הייצור לאורך כל שלביו. זו העת להתקין מערכת שכזו אם אינכם מחזיקים בה.

איטום מקצועי

 

דבר רביעי – מכשור מתקדם מבחינה טכנולוגית

בעלי מפעלים שמחזיקים במכונות מיושנות, עשויים לגלות שהדבר יעלה להם ביוקר. שכן, אלה עשויות לעבוד באופן איטי במיוחד. כידוע, קווי הייצור צריכים להיות יעילים ומהירים. תרחיש זה יכול להתקיים תוך שימוש במכשור המתקדם ביותר. נציין שתוכלו להשתמש במגוון אפשרויות, כדי להגיע לתוצאה זו:

  1. בחירה בקווי ייצור אוטומטיים
  2. שימוש בכלים מיוחדים שמתאימים למוצר שברשותכם

 

דעו שמוטלת עליכם האחריות בביצוע תחזוקה קבועה של המכונות, כדי למנוע תקלות ולהבטיח ייצור של מוצרים איכותיים.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הצורך באיטום גגות למפעלים ו – 3 הדברים הנוספים שעליכם ליישם. בשלב זה אתם יודעים מה תצטרכו לעשות בהקדם האפשרי, כדי להבטיח עבודה נכונה ומקצועית שתייעל את הייצור ותגביר את הפרודוקטיביות. זו העת ליישם את הדברים שטרם בוצעו ולהמשיך בשגרת חייכם, בידיעה שאתם מנהלים את המפעל שברשותכם על הצד הטוב ביותר.

מערכת בקרת איכות