איטום גגות בחללי עבודה – איך לעשות את זה נכון

החורף מגיע ואיתו גשמים חזקים שעלולים לפגוע בחלל העבודה שלכם.

אם גם אתם חוששים מדליפות ונזילות, הגעתם למקום הנכון.

הנה כל הפרטים על איטום גגות בחלל עבודה.

 

מה הם חללי עבודה משותפים?

חללי עבודה משותפים הם טרנד חם בעולם העסקים. הרעיון שמאחוריהם הוא התקבצות של חברות או יחידים במתחם אחד, למטרות עבודה או לימודים. תוכלו למצוא בחללי העבודה עמדות אישיות, משרדים ואפילו חדרי ישיבות להשכרה. הקונספט משלב אווירה חברתית וצעירה יחד עם ציוד ושירותים מתקדמים. כך נוצרת סביבת עבודה אופטימלית, שסוחפת אליה המונים.

 

מדוע לאיטום גגות חשיבות עליונה בחללי עבודה?

איטום גגות הינו חלק בלתי נפרד מתחזוקת מבנים בכלל, וחללי עבודה בפרט. במזג אוויר חורפי וגשום, גגות עלולים לדלוף וכך לפגוע משמעותית במבנה ובאיכות חיינו. מבנה רטוב עלול לפתח חיידקים ועובשים ולהוות סכנה בריאותית של ממש. כמו כן, רטיבות המבנה עלולה לפגוע בתכולתו. חללי עבודה משותפים מכילים פריטים עיצוביים וטכנולוגיים רבים ויקרים. חדרי ישיבות להשכרה, למשל, מכילים מחשבים, מסכים ומקרנים שעלולים להיהרס במגע עם מים. לכן, איטום גגות בחללי עבודה הוא צעד חשוב במיוחד.

 

איטום גגות – מאיפה מתחילים?

באיטום גגות, נושא הטיימינג הוא קריטי. בעייתי מאוד לאטום את הגג בעונת החורף, כאשר הגג רטוב, או יירטב לאחר העבודה. לכן, אם יש צורך לאטום את הגג, יש להקפיד ולבצע זאת לפני תחילת עונת הגשמים. השלב הראשון באיטום הגג הוא בדיקה מקיפה של מצבו הנוכחי, תוך זיהוי ואיתור הנקודות בהן עלולה להיווצר רטיבות. בשלב הבא, בעל המקצוע יקבע איזה סוג איטום יש לבצע – חיובי או שלילי. איטום חיובי הוא כזה שנעשה מצידו החיצוני של המבנה. איטום שלילי הוא כזה שנעשה מבפנים, ולרוב יש בו צורך בחללים שלא נאטמו היטב מראש. לבסוף, איש המקצוע יבחר את סוג חומר האיטום – יריעות או זפת.

 

כמה עולה איטום גגות?

מחירו של איטום גג משתנה ותלוי בעיקר בסוג החומר בו נעשה שימוש. בגדול, המחיר ינוע בין 75 שקלים לבין 90 שקלים למטר מרובע. בשוק קיים היצע רב של חברות המתמחות באיטום גגות. אם אתם מתכננים לאטום את הגג של חלל העבודה שלכם, כדאי שתבצעו תחילה סקר שוק ותוודאו שאתם בוחרים בחברה אמינה ומקצועית. לא כדאי לחפף בבחירת אנשי המקצוע, שכן איטום גגות צריך להיעשות בצורה מדויקת ונכונה בכדי למנוע רטיבות חוזרת.

 

לסיכום

כל מבנה, וחלל עבודה במיוחד, זקוק מדי כמה שנים לבדיקת מצב הגג ולאיטומו במידת הצורך. אם אלו חדרי ישיבות להשכרה, משרדים או עמדות עבודה – חללי עבודה משותפים כוללים מתחמים רבים ויקרים שעלולים להינזק עקב רטיבות. אל תתנו לחלל העבודה שלכם להיהרס – פנו בהקדם לאיש מקצוע.

 

רעפים